El aire libre como aliado para una vuelta a las aulas diferente.

Un niño dibuja en una actividad de la escuela-bosque Nenea, en Lugo

Avui volem compartir un article que ha escrit la periodista Beatriz Lucas al diari el País, on parla de la importància dels espais oberts i viure a l’aire lliure per a la tonada a l’escola després d’aquesta pandèmia. Com podem afrontar aquests nous reptes que tenim al davant i com la idea de fer grups reduïts d’infants, pot afavorir passar més temps a l’exterior i gaudir del nostre entorn proper.

L’article fa referència a la nostra escola i municipi, així que ens fa especial il·lusió compartir-ho amb tots vosaltres.