ACOLLIM ALS NOUS

L’alumnat de 4t de l’ESO de la matèria de digitalització ha creat una pàgina web única per acollir als nous membres de la comunitat escolar. El projecte, anomenat “Acollim als nous”, ofereix als visitants una immersió virtual en la seva experiència a l’institut, destacant moments inoblidables i creant un espai càlid per als nous estudiants.

A través d’entrevistes, vídeos i fotografies, els alumnes comparteixen les seves vivències a l’institut, destacant l’impacte positiu dels seus professors, les matèries que més els han entusiasmat i les amistats que han format al llarg del temps. La secció de testimonis destaca la diversitat d’activitats extracurriculars, les sortides educatives i els emocionants viatges d’estudi que han enriquit la seva educació.

La pàgina web té com a finalitat actuar com a guia pràctica per als nous alumnes, proporcionant informació útil sobre les instal·lacions de l’institut, els horaris i les oportunitats de participació en diferents activitats i esdeveniments. Els creadors de la web desitgem que aquest recurs en línia serveixi com a font d’inspiració per als futurs estudiants i com a prova de la riquesa de l’experiència educativa a l’institut.