L’autora Georgina Dalmau captiva els estudiants de 1r d’ESO amb una enriquidora xerrada sobre “Gossos Salvatges”

Avui divendres 24 de novembre, l’escriptora Georgina Dalmau ha fet una visita als estudiants de 1r d’ESO per compartir la seva experiència en la creació de la seva obra “Gossos Salvatges”. L’autora ha mantingut als alumnes captivats amb anècdotes fascinants sobre el procés d’escriptura i els secrets que hi ha darrere dels personatges inoblidables de la seva novel·la.

Els estudiants, que han llegit “Gossos Salvatges” aquest trimestre, han mostrar un gran entusiasme durant la xerrada i han tingut l’oportunitat de fer preguntes a l’autora.

Cal destacar la importància d’aquestes interaccions per inspirar els estudiants i fomentar la seva passió per la literatura. La comunitat educativa agraeix sincerament a Georgina Dalmau per la seva visita i la seva contribució a l’enriquiment de l’experiència educativa dels alumnes.