Cinc alumnes de 2n de batxillerat obtenen Matrícula d’Honor
L’Institut felicita els cinc alumnes de 2n de batxillerat que enguany han obtingut la Matrícula d’Honor en reconeixement als seus excel·lents resultats acadèmics: Jana Aragoncillo, Juan Medina, Ariant Montes, Paula Moreno i Szofia Sarandakova. Aquest reconeixement és fruit de la constància, l’esforç i el compromís que han demostrat al llarg de l’etapa de batxillerat. Des del centre volem […]
Cinc alumnes de 2n de batxillerat obtenen Matrícula d’Honor Llegeix més »












