RUTA LITERÀRIA 2n DE BATXILLERAT

El passat divendres 10 de novembre els alumnes de Literatura Catalana de segon de batxillerat van anar d’excursió a Vic.

Aquests alumnes, durant el trimestre, van llegir una coneguda novel·la clàssica de l’escriptor Miquel Llor, Laura a la Ciutat dels Sants, en la qual els fets transcorren a la ciutat de Vic.

Justament, els membres del Club de Lectura de la Biblioteca Municipal de Parets Can Rajoler, que durant l’últim mes també s’havien llegit aquest mateix llibre, van voler convidar els nostres estudiants a una ruta literària sobre la novel·la.

La ruta va ser pels llocs on vivien i passejaven els protagonistes. Van poder endinsar-se més en el context físic de la novel·la i entendre-la millor. Va ser una sortida molt enriquidora per al nostre alumnat, que va gaudir molt de l’experiència.

(Escrit de Queralt Saurí López, alumna de 2n de Batxillerat C)