FI DE CURS
Divendres 19 de juny l’alumnat va acomiadar el curs amb una jornada esportiva al pati de l’institut. Abans de marxar, vam gaudir d’un esmorzar gentilesa de l’AMPA. Molt bon estiu a tothom!!!
Divendres 19 de juny l’alumnat va acomiadar el curs amb una jornada esportiva al pati de l’institut. Abans de marxar, vam gaudir d’un esmorzar gentilesa de l’AMPA. Molt bon estiu a tothom!!!
Un any més, Granollers ha acollit l’acte de lliurament de les Beques Cambridge School, que enguany han arribat a la seva 10a edició. La cerimònia es va celebrar el dijous 4 de juny a la Sala Tarafa de Granollers, on es van reunir els alumnes becats, les seves famílies i representants dels diferents centres educatius participants. Les Beques Cambridge School
Beques Cambridge School Llegeix més »
L’alumnat de 2n d’ESO va realitzar l’activitat de la història del cinema al museu de Girona, tema del Treball de síntesi. Van poder aprofundir més i experimentar de primera mà amb tot el que envolta a aquest món.
MUSEU DE CINEMA DE GIRONA Llegeix més »
L’alumnat de 1r d’ESO ha gaudit d’una magnífica experiència al Club Nàutic de Vilassar de Mar, participant en diferents activitats aquàtiques com el caiac, la vela i el pàdel surf. Tot i que en una de les dues jornades la meteorologia no ens va acompanyar com hauríem volgut, l’alumnat va poder continuar gaudint d’una jornada
Jornada al Club Nàutic de Vilassar de Mar Llegeix més »
L’alumnat de 1r d’ESO va gaudir d’una jornada d’esport adaptat, guiada per membres del Club de Bàsquet Mollet. A través de diferents activitats i dinàmiques, van poder viure una experiència enriquidora que els ha ajudat a prendre consciència de les situacions quotidianes amb què es troben les persones amb mobilitat reduïda o que es desplacen
Jornada esport adaptat Llegeix més »
El dilluns 1 de juny l’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO d’Aula d’Acollida vam fer una sortida a la platja del Masnou amb l’objectiu de gaudir d’una jornada tots junts per final de curs. Vam banyar-nos, jugar a pilota, enterrar-nos amb la sorra i menjar-nos un gelat. Ens ho vam passar genial!!! A més,
A la platja amb l’alumnat d’Aula d’Acollida! Llegeix més »
El Museu Mallart tanca les portes d’aquesta temporada amb obres de Piet Mondrian, pare del Neoplasticisme o l’Abstracció pura. Esperem que hagiu disfrutat de l’exposició permanent i fins el curs vinent!
L’alumnat de 1r ESO ha participat d’una nova edició del Divertillengua amb les escoles de primària del municipi ajudats per l’alumnat de 3r i 4t del nostre institut. Han gaudit molt durant el matí jugant a jocs en equip!”
El passat 13 de maig a la sala d’actes de l’institut, es va celebrar el lliurament de premis de les lligues esportives del pati i d’escacs. Els guanyadors van ser: BÀDMINTON: “Las gelatinas”: Maryna Dzundza i Evelyn Mena de 2n ESO B FUTBOL: “Los Bu-Jarreros”: Erik Castellano, Pau Cazorla, Derek González, Òscar Martínez i Marçal
LLIURAMENT DE PREMIS LLIGUES ESPORTIVES I D’ESCACS Llegeix més »
La tècnica de dibuixar nus natural es basa en l’observació directa del cos humà viu per capturar-ne el volum, la proporció, el moviment i l’anatomia real. És la pràctica fonamental per excel·lència en l’educació artística. En aquest cas els alumnes han dibuixat maniquins.