Comença el curs 2019-2020

Dijous dia 12 comencem les classes del curs 2019-2020. Des del dia 1 l’institut ja és obert i treballant de valent: el professorat preparant el curs i planificant activitats; a secretaria, fent noves matrícules;  i la cooperativa entregant els nous llibres.
Enguany el primer dia es… Llegeix més»

Acte de Distinció de les PAU 2019

La nostra alumna Ana Sánchez Ferrón ha estat distingida aquesta tarda a l’acte de Distinció de les PAU, organitzat anualment pell Consell Universitari de Catalunya. En aquest l’acte es lliuren els diplomes als estudiants que s’han examinat de la Prova d’Accés a la Universitat l’any… Llegeix més»

Tancament del programa Entrejoves

Un centenar de joves estudiants de centres de secundària de l’Hospitalet  van participar en la cloenda del programa Entrejoves realitzat durant aquest curs escolar. Quinze alumnes del Torras i Bages han participat també en aquest projecte.

Aquest curs, es van constituir diferents àmbits de treball:
-Espai Filmmakers, curtmetratge.
-Espai Gènere,… Llegeix més»

Deures d’estiu (ESO i Batxillerat)

Com és habitual, us mostrem les recomanacions dels departaments per a reforçar les seves matèries durant l’estiu.
Cliqueu a sobre del curs que acabeu de cursar i trobareu les instruccions a seguir segons cada assignatura. En el cas que s’indiqui que cal descarregar de la web… Llegeix més»

Seguiu-nos a Instagram!

Volem que les famílies estiguin el màxim d’informades i a més de la web, el twitter i facebook, vam estrenar fa uns mesos compte a Instagram: @instituttorrasibageslh

Per la rapidesa i la bona acceptació que té entre l’alumnat i les famílies, allà hi trobareu les últimes novetats del centre.

Us recordem que aquí teniu també la galeria d’imatges, on penjarem totes less fotos que ens vagin arribant de totes les activitats del curs.

Ja tenim la carpeta del viatge a França que acaba de començar, i s’hi aniran afegint totes les fotos progressivament. Cliqueu aquí!