Parlem de lectures 2019-2020

Alumnes voluntaris de 4t d’ESO participen un any més en el projecte “Parlem de lectures”, una activitat d’aprenentatge i servei en col·laboració amb les escoles de primària La Carpa i Lola Anglada.

Tant els nostres alumnes com els alumnes de 3r de primària fan unes lectures comunes prèvies a les sessions, però cadascú en una versió adequada a la seva edat. Un cop a l’escola, els alumnes de 4t faran de dinamitzadors d’activitats i jocs d’expressió oral inspirades en la lectura dedicada a cada sessió. Els objectius del projecte són treballar la lectura i la comprensió lectora i millorar l’expressió oral en llengua catalana. El que sabem que recordaran amb més afecte, tant els infants de les escoles com els nostres joves, seran els moments que passaran junts, les rialles i allò que aprendran els uns dels altres.