Sortida de francès: Le Modernisme: la Belle Époque de Barcelone

Dimecres dia 30 d’octubre, l’alumnat de la matèria de Llengua Francesa de 3rESO i de 4tESO va anar a Barcelona a descobrir en francès el patrimoni arquitectònic de la ciutat. Tot el grup va quedar realment encisat per la bellesa de les cases modernistes del Passeig de Gràcia. Després, es va fer una visita a la Llibreria Jaimes, l’única llibreria francesa de Barcelona, i allà l’alumnat va conèixer la seva història i també l’interessant ofici de llibreter. La Montse, la seva propietària i també llibretera, el va delectar amb unes recomanacions bibliogràfiques adaptades al seu nivell. Va ser una bonica jornada d’immersió lingüística.