Horari especial els dies 2 i 3 de desembre

Amb motiu de les avaluacions del primer trimestre, dilluns 2  i dimarts 3 de desembre l’alumnat sortirà a les 13.00 hores.

Per poder sortir, cal haver lliurat l’autorització signada per la família que els tutors i tutores van entregar als i les alumnes la setmana passada. L’equip directiu també va informar les famílies d’aquest horari especial i en el missatge que van rebre a través del correu electrònic de l’institut i també a la plataforma Alexia, poden descarregar aquesta autorització, en cas d’haver-la extraviat.

L’alumnat que no hagi entregat aquesta autorització haurà de romandre al centre fins l’horari habitual, les 15.00 hores.

L'adreça electrònica no es publicarà