Instruccions Setmana 8

Iniciem la 8a setmana de confinament. Cadascú a la seva manera ens anem adaptant a aquesta nova situació que ens fa viure al dia a dia. Confiem que estigueu bé.

Comencem setmana nova i un tenim post setmanal. Us adjuntem un seguit d’informacions que serà bo que llegiu i les tasques setmanals dels vostres fills i filles. Ja sabeu que estem a la vostra disposició.

Informacions vàries

Us informem de diversos aspectes relatius a les quotes de material i sortides

Quota de material

Us informem que es retornarà a les famílies l’import de la quota de material corresponent al temps que el centre hagi estat tancat pel COVID-19 (calculat proporcionalment). Per norma general, aquesta devolució es farà aplicant el descompte a la quota de material del curs vinent. En el cas dels alumnes que no continuïn al centre, i d’aquelles famílies que ho sol·licitin expressament, es farà la devolució al compte.

Pagaments de sortides i viatges que no es poden dur a terme

Us adjuntem la carta de l’agència de Viatges Vàlua, on s’explica la situació actual, i us informem que, després d’acordar-ho amb el Consell Escolar, hem pres les següents decisions:

• S’ha fet la devolució a les famílies dels pagaments de les sortides d’un dia que no s’han pogut dur a terme.
  • Pel que fa als viatges que estava previst de fer al juny, el Departament d’Educació recomana ajornar-los fins el curs vinent. D’altra banda, en cas de cancel·lar ara aquests viatges, caldrà assumir les despeses de cancel·lació, i no podem assegurar que la companyia aèria (Vueling) retorni la totalitat del preu dels bitllets. Per aquests motius, demanarem a l’agència de viatges el canvi de dates de l’Estada Lingüística a Dublin, fins el juny del 2021. D’altra banda, demanarem la cancel·lació i la devolució de la totalitat dels pagaments del Viatge de Final de Curs de 4t d’ESO, ja que molts alumnes no continuaran al centre el curs vinent (tot i que, com s’ha comentat, no tenim la certesa de què efectivament es rebran les devolucions corresponents als vols, i caldrà assumir les despeses de cancel·lació).
  • L’intercanvi amb Alemanya s’havia de fer al març; després d’informar-ne a les famílies afectades, i donat l’estat d’alarma, es va aplaçar el viatge fins al curs vinent. S’ha retornat a les famílies la totalitat dels pagaments efectuats, excepte la part corresponent al vol, que es podrà fer fins al març del 2021.
  • Pel que fa a la venda de polvorons, l’AMPA farà una transferència dels diners recaptats a l’Institut, i aquest en farà les corresponents devolucions a les famílies. Agrairem a les famílies de 4t d’ESO que teniu beneficis de la venda de polvorons que ens envieu un número de compte on us puguem fer la transferència corresponent.

TASQUES SETMANALS de l’11 al 15 de maig

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2020-2021

Per aquells que tingueu fills que hagin de cursar 1r d’ESO el curs vinent, us informem que el període de preinscripció per a l’ensenyament secundari obligatori és del 13 al 22 de maig:

• Preinscripcions telemàtiques: a partir del 13 de maig.

• Sol·licituds de preinscripció de forma presencial: del 19 al 22 de maig.

El període de matriculació és del 13 al 17 de juliol.

Més informació a la web del centre i a la web de la Generalitat > Educació

Us adjuntem un vídeo explicatiu del procés: Preinscripció

El període de preinscripció per a 1r de Batxillerat és del 27 de maig al 3 de juny (més endavant informarem del procés que cal seguir).

D’altra banda, aquest curs els alumnes que continuen al centre NO han de lliurar el full de confirmació de plaça.

Com sempre, restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment.