Instruccions Setmana 5

Bon dia estimades famílies,

Iniciem la segona setmana del 3r trimestre, i com cada dilluns us enviem el mail setmanal que ens serveix per anar contactant amb vosaltres fent-vos arribar les feines i les coses que com a institut estem organitzant.

Abans de desglossar però cada apartat com fem cada setmana, volem agrair-vos la col·laboració i l’acompanyament que esteu fent als vostres fills i filles en les tasques que els hi estem fent arribar sabent que algunes potser són complexes i que demanen de la vostra presència. En aquests dies en la que alguns de vosaltres esteu teletreballant o ja treballant amb certa normalitat sabem que això és un afegit més i us ho volem agrair. Si sumem millorem i els vostres fills hi guanyen.

Us fem arribar la següent documentació adjunta:

1. CRITERIS DE RECUPERACIÓ DE LA 2a AVALUACIÓ

A continuació hi ha els criteris de recuperació de la segona avaluació (la d’abans del confinament). Bàsicament han de fer tasques i després es preveu fer una prova oral i/o escrita. Hi ha matèries que la recuperació es fa aprovant la tercera avaluació (la que ens trobem ara). Les dates per poder presentar les tasques i/o fer les proves seran durant la primera setmana de maig.

2. TASQUES SETMANALS del 20 al 24 d’abril

3. HORARIS CLASSES VIRTUALS

Document amb els horaris de cada grup classe i enllaços als Meets (aules virtuals de cada matèria). El pdf és només visible per als usuaris del domini (@institutsantpol.cat).

4. ORIENTACIONS CLASSES VIRTUALS

Portem pocs dies de trobades a través del meet, és poc temps però ja ens adonem que a tots els professors i professores ens passen les mateixes coses: alumnes sense càmera visible, alumnes absents i que costa la interacció amb ells, alumnes que no diferencien el fet d’estar a casa i a classe… És per això que us enviem les orientacions que hem acordat, amb tots els professors i professores, que seguirem i us demanem que en la mesura que us sigui possible en parleu amb els vostres fills i filles. Moltes gràcies.

1. A l’inici de la classe, el docent passarà llista podent veure i escoltar a tothom.
  2. Tots haurem d’estar a la videoconferència amb la cara visible.
  3. No està permès menjar mentre es fa classe.
  4. S’ha de ser puntual a l’inici de les classes.
  5. Els micros han d’estar silenciats mentre no es digui el contrari perquè no hi hagi interferències o mala comunicació.
  6. Hi ha d’haver un clima de respecte cap a la classe.

5. SANT JORDI

Aquesta setmana celebrem Sant Jordi, en situació de confinament, una oportunitat més per a buscar altres maneres 🙂

Us encoratgem a tots, nois i noies i famílies, a recitar algun poema, us graveu i ens el feu arribar per correu electrònic a santjordi@institutsantpol.cat perquè el penjarem a les xarxes, a l’instagram i al web. Si teniu perfil d’instagram el podeu penjar directament al vostre perfil posant  #institutsantpol #poesíaerestu @institutsantpol

Omplim la xarxa de poesia!

6. TELEGRAM: NOU CANAL DE COMUNICACIÓ

L’Institut ha obert un nou canal de comunicació amb la comunitat educativa. És a l’aplicació de missatgeria Telegram i porta el nom de “Institut Sant Pol“. L’objectiu és difondre notícies, continguts i informacions que siguin del vostre interès.

Aquest és un nou compte del qual disposa el centre per a fer difusió així com la web del centre, el Twitter i l’Instagram.

Per accedir i subscriure’t heu de disposar de l’aplicació Android o App Store.  El canal el trobareu al buscador de la mateixa aplicació o  clicant a aquest enllaç https://t.me/institut_SantPol.

Podeu consulta més informació al web de Telegram

Com sempre, restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte i aclariment.

Una càlida abraçada i Feliç Sant Jordi!