Portes Obertes ESO

El proper diumenge 10 de març l’Institut obre les seves portes.
A les 10h, a la Sala Lasarte, hi haurà una xerrada informativa per explicar el projecte educatiu, i seguidament es podrà fer una visita als diferents espais de l’institut, guiada per docents i alumnes.

COPA CANGUR 2019

Dijous 24 de gener, set alumnes de 2n i 3r d’ESO han format equip per participar a la COPA CANGUR 2019. Junt amb 12 equips més han gaudit de la resolució de problemes matemàtics d’alt nivell, han pogut resoldre en menys d’una hora 8 dels 10 problemes proposats i han aconseguit quedar en 5è lloc! … Llegeix més»

Fotografia matemàtiques

L’Àrea de Matemàtiques de l’Àmbit CTM convoca a tot l’alumnat i professorat del nostre centre a participar en el 20è concurs de Fotografia Matemàtica 2019. El concurs consisteix en fer fotos de coses quotidianes que tinguin relació amb les matemàtiques.… Llegeix més»

Gaudint de la ciència!

El passat divendres dia 18 de gener, els alumnes de 4t d’ESO de l’Itinerari científic vam tenir el privilegi de poder visitar centres de recerca de primer nivell a la nostra capital de província. Llegir més»

Tu tens ritme!

Els alumnes de 1r d’ESO han finalitzat el 1r projecte de l’àmbit Artístic Social.
Tot cantant i ballant, fusionant els ritmes visuals i musicals en una coreografia, heu demostrat que sí, teniu ritme!
Us felicitem per la vostra actuació, ara el proper repte és coordinar-vos totes les… Llegeix més»

Gamificació a les aules de 3r

Durant aquest curs hem tingut el plaer de formar part del projecte d’innovació pedagògica TOP CHEMIST de Game Generation. Aquest és un videojoc per estudiar la química de 3r i 4rt d’ESO. Es tracta d’una eina d’autoaprenentatge molt entretinguda que utilitza animacions i gamificació per a augmentar… Llegeix més»