La Revista

Engeguem la nostra revista
Aquest curs, els alumnes de 3r d’ESO hem engegat, com a assignatura optativa, la creació de la revista Sant Pol News.
La primera activitat va ser realitzar una entrevista al periodista Toni Dalmau. Entre tots vàrem investigar sobre la seva trajectòria laboral i… Llegeix més»

Sant Pol DOC.

En el marc del Primer festival de fotografia documental de Sant Pol de Mar que s’inaugura avui 9 d’octubre, els nois i noies de 4t d’ESO que porten a terme l’optativa de visual i plàstica han rebut 6 sessions que ha portat a terme… Llegeix més»

Claustre final

30 de juny és dia de tancament de curs, dia de compartir i adonar-se, de tot el que s’ha fet i, començar a esbossar el que serà el proper curs.
30 de juny és dia d’agrair, de tancar i acomiadar-se dels companys tot desitjant bon estiu,… Llegeix més»

Documental de la FdE

La primera edició de la Fira de l’Emprenedor ha estat un èxit, però molt probablement no acabi aquí… si voleu estar al cas de les possibles novetats per a l’any vinent, podeu seguir el compte d’instagram @firaemprenedor.… Llegeix més»

Graduació #4ESO

La nostra promoció del 2017/2021 s’ha graduat!

Ahir, dimarts 22 de juny, vam celebrar la cerimònia de graduació del nostre alumnat de 4t d’ESO. A l’acte, que va ser molt emotiu, hi van participar els i les alumnes i el professorat del centre. Les famílies i… Llegeix més»

UsApps NO a la Violència

Us informem que s’ha posat en marxa de la nova web – aplicació informàtica UsApps. La ‘UsApps’ és l’eina que el Departament d’Educació posa a disposició de totes les persones de la comunitat educativa per comunicar les diferents situacions de violència que… Llegeix més»

Ens Submergim

El projecte “Ens Submergim” ha estat el projecte que han realitzat aquest curs els alumnes de l’itinerari tecnològic de 4t d’ESO.
L’objectiu d’aquest projecte ha estat l’adquisició de competències per poder dissenyar i programar un submarí per realitzar missions al fons d’una piscina.
Han hagut de tenir… Llegeix més»

Ens fartem del mur

L’alumnat de 4rt d’ESO de l’itinerari aplicat han fet el projecte Ens fartem al mur a les matèries de tecnologia aplicada i visual i plàstica.
Ha estat un procés grupal ben enriquidor al voltant d’una proposta creativa dedicada a la Vallalta. També hem aprés tècniques i… Llegeix més»