Informació obertura

Encetem aquest curs 2020/2021 que sembla que continuarà essent particular. Ja fa setmanes que els professors i professores de l’Institut de Sant Pol de Mar estem treballant intensament per afavorir que tant l’espai com el procés d’aprenentatge dels vostres fills i filles sigui el més amable possible dins de la situació de pandèmia en la que ens trobem.… Llegeix més»

Ens expressem

Projecte #1ESO
Els alumnes de primer desborden creativitat durant el projecte final de l’institut “Ens expressem: cinema”, on els alumnes han realitzat un producte final de projecte original, divertit i de qualitat!!

Barem provisional ESO

Publicades les llistes de preinscripció amb el barem provisional.
– Del 2 al 5 de juny es podran presentar reclamacions al barem provisional mitjançant un correu electrònic.
– Reclamacions presencials dijous, dia 4 de juny, de 10h a 13:30h, demanant cita prèvia (93 744 31 86)… Llegeix més»

Instruccions setmana 10

Com ja sabeu pels mitjans de comunicació, la setmana passada va sortir les instruccions del desconfinament de les escoles i instituts. Com a Centre estem estudiant el document per concretar el nostre pla de contingència. Demà rebreu un correu i publicarem informació per a concretar… Llegeix més»