Preinscripcions 2019/2020

El període de preinscripció per a l’ensenyament secundari obligatori és del 29 de març al 9 d’abril de 2019.

En cas que l’Institut de Sant Pol de Mar sigui la vostra primera opció, heu de demanar cita prèvia als telèfons 671 739 838 / 93 744 31 86

La documentació que cal lliurar és:

• Sol·licitud de preinscripció.
  • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne es troba en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne si és major de 14 anys o té DNI tot i ésser menor de 14 anys.
  • Segons pertoqui, cal presentar la documentació que acredita el compliment dels criteris al·legats.

L’Institut de Sant Pol de Mar és el centre adscrit dels alumnes de primària dels municipis de Sant Pol de Mar, Sant Cebrià de Vallalta i Sant Iscle de Vallalta.

Cal descarregar la sol·licitud de preinscripció des de la web de la Generalitat de Catalunya, i portar-la al centre degudament omplerta: sol·licitud

El projecte educatiu del centre es troba en la mateixa pàgina web de l’Institut (https://agora.xtec.cat/institutsantpol/pec/)

Els criteris de prioritat en l’admissió de l’alumnat els teniu a la Resolució EDU/452/2019, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula per al curs 2019-20.

El centre ofereix una activitat extraescolar de robòtica, voluntària, amb un preu de 60€ al quadrimestre.

Per a l’atenció educativa dels alumnes amb necessitats educatives especials el centre disposa de tres orientadores educatives.

És convenient que les famílies sol·licitin més d’un centre, si l’alumne necessita que li sigui assignada una plaça escolar. Si els cal que se’ls assigni plaça, han de marcar la casella d’assignació d’ofici per al nivell de primer d’ESO.

La presentació de més d’una sol·licitud comporta la invalidació dels drets de prioritat, és a dir, es perd el dret d’opció si hi ha duplicitat de sol·licituds.

Les famílies no s’han d’oblidar de presentar la sol·licitud dins el termini, especialment si tenen germans al centre (a l’Institut de Sant Pol de Mar o a les escoles adscrites al centre: Escola Sant Pau de Sant Pol de Mar; Escola El Pi Gros de Sant Cebrià de Vallalta; i Escola Dones d’Aigua de Sant Iscle de Vallalta)

Les sol·licituds presentades durant el període de presentació de sol·licituds marcat pel Departament (del 29 de març al 9 d’abril del 2019) tenen prioritat respecte a les presentades fora de termini.

La preferència de centres s’exerceix en la 1a opció, NO EN LA 2a. Si una família no demana el centre adscrit, vol dir que hi renuncia, ja que l’ha posat en segon lloc, i per tant, perd la preferència.

Projecte Innovació Pedagògica

Ens il·lusiona informar-vos que, d’acord amb la RESOLUCIÓ ENS/1542/2018, de 2 de juliol, ens han reconegut com a centre amb un projecte d’innovació pedagògica!
Continuem creixent, aprenent i millorant!

El Guinyol 1r ESO

Els alumnes de 1r d’ESO ja han acabat el projecte del GUINYOL.
L’alumnat ha treballat amb escreix en la creació dels titelles i decorats, la banda sonora i el guió per crear una sèrie d’espectacles de titelles que representaven contes populars infantils amb un toc d’invenció… Llegeix més»

Portes Obertes ESO

El proper diumenge 10 de març l’Institut obre les seves portes.

A les 10h, a la Sala Lasarte, hi haurà una xerrada informativa per explicar el projecte educatiu, i seguidament es podrà fer una visita als diferents espais de l’institut.… Llegeix més»

COPA CANGUR 2019

Dijous 24 de gener, set alumnes de 2n i 3r d’ESO han format equip per participar a la COPA CANGUR 2019. Junt amb 12 equips més han gaudit de la resolució de problemes matemàtics d’alt nivell, han pogut resoldre en menys d’una hora 8 dels 10 problemes proposats i han aconseguit quedar en 5è lloc! … Llegeix més»

Fotografia matemàtiques

L’Àrea de Matemàtiques de l’Àmbit CTM convoca a tot l’alumnat i professorat del nostre centre a participar en el 20è concurs de Fotografia Matemàtica 2019. El concurs consisteix en fer fotos de coses quotidianes que tinguin relació amb les matemàtiques.… Llegeix més»

Gaudint de la ciència!

El passat divendres dia 18 de gener, els alumnes de 4t d’ESO de l’Itinerari científic vam tenir el privilegi de poder visitar centres de recerca de primer nivell a la nostra capital de província. Llegir més»

Tu tens ritme!

Els alumnes de 1r d’ESO han finalitzat el 1r projecte de l’àmbit Artístic Social.
Tot cantant i ballant, fusionant els ritmes visuals i musicals en una coreografia, heu demostrat que sí, teniu ritme!
Us felicitem per la vostra actuació, ara el proper repte és coordinar-vos totes les… Llegeix més»