Reunió general amb famílies

Per tal d’iniciar el primer contacte informatiu sobre aquest nou curs i per la conveniència que representa que les famílies participin de prop en el procés educatiu, us convoquem a la reunió de grup que es celebrarà, amb l’equip directiu, l’AMPA i el vostre tutor/a, el dia i hora indicats:

• 1r d’ESO: Dilluns, 23 de setembre, a les 18h, a la Sala Lasarte.
  • 2n d’ESO: Dimarts, 24 de setembre, a les 18h,  a la Sala Lasarte.
  • 3r d’ESO: Dimecres, 25 de setembre, a les 18h,  a la Sala Lasarte.
  • 4t d’ESO: Dijous, 26  de setembre, a les 18h,  a l’Institut de Sant Pol
  • 1r BATXILLERAT: Dilluns, 30 de setembre, a les 18h,  als mòduls de Batxillerat.

Un cop finalitzades les presentacions d’ESO a la Sala Lasarte, es farà la reunió a l’Institut amb el tutor/a de cada grup.

Per a qualsevol informació addicional i/o aclariment no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres, bé personalment o telefònica al 93 744 31 86. Per a més informació, recordeu de consultar sovint la nostra pàgina web.

Ruta històrica + Ruta literària al Barri de Ribera amb 3r ESO

L’alumnat de 3r en plena ruta per preparar el que serà el seu 3r projecte lingüístic i artisticosocial.
Avui hem descobert una Barcelona diferent a través de dues rutes, una d’històrica i l’altra de literària.
Per una banda, ens hem endinsat en el conflicte bèl·lic que va… Llegeix més»

Servei comunitari

Els alumnes de 4t ESO dediquen 10 hores fora de l’horari lectiu a conèixer de primera mà la realitat social més propera, col·laborant en diverses accions de caire solidari amb associacions i escoles municipals. A… Llegeix més»

Premis Fotografia Matemàtica 2019

Els alumnes guanyadors del premi de Fotografia Matemàtica 2019 del nostre centre són:
1r ESO: Iris Targas Tarridas
Títol: Secants secretes al teu voltant
2n ESO: Aleksandra Razveeva Stulkova
Títol: Un món paral·lel
3r ESO: Àfrica Oltra Tuñi
Títol: Són 4 o simplement és simetria?

Intercanvi amb Alemanya

El diari local de la conca del Ruhr, Ruhrnachrichten, ens venen a entrevistar a l’escola amb què fem el nostre intercanvi amb Alemanya. També ha vingut la regidora d’educació a l’ajuntament d’Olfen i el director de l’escola. … Llegeix més»

Preinscripcions 2019/2020

El període de preinscripció per a l’ensenyament secundari obligatori és del 29 de març al 9 d’abril de 2019.
En cas que l’Institut de Sant Pol de Mar sigui la vostra primera opció, heu de demanar cita prèvia als telèfons 671 739 838 / 93 744 31 86… Llegeix més»