21 de desembre

Benvolgudes famílies,
Us recordem que el dilluns 21 de desembre serà l’últim dia lectiu abans de les vacances de Nadal.
Aquest dia es farà jornada intensiva, de 9 h a 14 h, i es modificarà l’horari del transport escolar; per tant els autocars sortiran 1 hora més tard a… Llegeix més»

Flying Free

Projecte lingüístic a 2n d’ESO
Els alumnes de 2n d’ESO han dut a terme el projecte lingüístic Flying Free. Durant aquest projecte, els estudiants s’han hagut de posar a la pell d’agents de viatges i de publicistes per organitzar un circuit  i… Llegeix més»

Informació obertura

Encetem aquest curs 2020/2021 que sembla que continuarà essent particular. Ja fa setmanes que els professors i professores de l’Institut de Sant Pol de Mar estem treballant intensament per afavorir que tant l’espai com el procés d’aprenentatge dels vostres fills i filles sigui el més amable possible dins de la situació de pandèmia en la que ens trobem.… Llegeix més»

Ens expressem

Projecte #1ESO
Els alumnes de primer desborden creativitat durant el projecte final de l’institut “Ens expressem: cinema”, on els alumnes han realitzat un producte final de projecte original, divertit i de qualitat!!