Tutoria a la Platja

La situació actual de pandèmia on tots hem d’estar moltes hores amb la mascareta posada i vivint una situació forçada i artificial, ens ha permès als docents adonar-nos i valorar la importància de poder gaudir dels espais oberts.
És per això que l’equip de professores i… Llegeix més»

Portes Obertes 2021

Presentació virtual
Dijous 4 de març l’equip directiu explicarà el projecte educatiu a través del canal YouTube (dies abans publicarem aquí l’enllaç per accedir-hi).
Visita presencial
Dia: dissabte 6 de març.
Horari: al matí. Cal demanar cita prèvia.

21 de desembre

Benvolgudes famílies,
Us recordem que el dilluns 21 de desembre serà l’últim dia lectiu abans de les vacances de Nadal.
Aquest dia es farà jornada intensiva, de 9 h a 14 h, i es modificarà l’horari del transport escolar; per tant els autocars sortiran 1 hora més tard a… Llegeix més»

Flying Free

Projecte lingüístic a 2n d’ESO
Els alumnes de 2n d’ESO han dut a terme el projecte lingüístic Flying Free. Durant aquest projecte, els estudiants s’han hagut de posar a la pell d’agents de viatges i de publicistes per organitzar un circuit  i… Llegeix més»