Informació obertura

Encetem aquest curs 2020/2021 que sembla que continuarà essent particular. Ja fa setmanes que els professors i professores de l’Institut de Sant Pol de Mar estem treballant intensament per afavorir que tant l’espai com el procés d’aprenentatge dels vostres fills i filles sigui el més amable possible dins de la situació de pandèmia en la que ens trobem.… Llegeix més»

Ens expressem

Projecte #1ESO
Els alumnes de primer desborden creativitat durant el projecte final de l’institut “Ens expressem: cinema”, on els alumnes han realitzat un producte final de projecte original, divertit i de qualitat!!

Barem provisional ESO

Publicades les llistes de preinscripció amb el barem provisional.
– Del 2 al 5 de juny es podran presentar reclamacions al barem provisional mitjançant un correu electrònic.
– Reclamacions presencials dijous, dia 4 de juny, de 10h a 13:30h, demanant cita prèvia (93 744 31 86)… Llegeix més»