Records d’infantesa

Ja tenim en marxa un nou projecte del Servei Comunitari. En aquest projecte, les noies que hi participen han hagut de dissenyar, projectar i pintar un mural a l’escola bressol El Rial de Sant Cebrià.
De motivació no els en falta i ja ens hi esperem… Llegeix més»

Comunitat pedagògica en relació

Us convidem a la presentació que farem avui d’un dels projectes del Servei Comunitari a la llar d’infants de Sant Pol, El Pi del Soldat.
L’objectiu principal del servei comunitari és garantir que els estudiants, al llarg de la seva trajectòria escolar, experimentin i protagonitzin accions de… Llegeix més»

Col·laborem amb La Marató

És un goig per a nosaltres fer-vos saber i convidar-vos a venir a l’institut el proper dimecres a la tarda, de 16’00h a 17’30h.Els alumnes han organitzat diverses coses per a recollir diners i fer una aportació per a la Marató d’enguany!… Llegeix més»

Setmana de la Ciència 2019

Durant la setmana de 8 al 17 de novembre s’han dut a terme un seguit d’activitats al centre dins de les diferents matèries per posar de manifest de forma explícita els valors que la ciència proporciona, quant a metodologia i forma de pensament, a l’esperit… Llegeix més»

Museu de les matemàtiques

La pedagogia moderna junt amb la didàctica de les matemàtiques, reivindica l’aprenentatge de les competències matemàtiques a partir de materials manipulatius. En aquest sentit l’institut de Sant Pol ha fet una aposta per crear un taller de matemàtiques manipulatives als cursos de 2n i 3r… Llegeix més»

Flying Free

Els alumnes de 2n es converteixen en agents de viatges
Aquest curs 2019-2020, 2n ESO de l’Institut Sant Pol ha iniciat el treball per projectes amb FLYING FREE, un projecte de l’àmbit lingüístic en el qual el nostre alumnat s’ha convertit en Agent de viatges. El… Llegeix més»

Preavaluació

Ja està disponible l’informe de preavaluació
La preavaluació ha de servir per informar de com està anant el curs: a nivell d’actitud, treball i estudi.
Per poder accedir-hi heu d’entrar al GESTIN i clicar a la pestanya “seguiment acadèmic”.
Si teniu problemes per accedir… Llegeix més»