Instruccions setmana 13

Aquest serà el darrer article informatiu setmanal que publiquem durant tot el període de confinament. Ara sí que el final de curs ja arriba, si més no pels vostres fills. Aquesta setmana serà una setmana de classes virtuals pels nois i noies que hagin d’anar a les recuperacions del 22 i 23 de juny i també, setmana de tancament a les tutories; tancament de curs i fins i tot de promoció, els nois i noies de cada nivell ja fa dies que hi treballen i ha estat un plaer veure les implicacions d’alguns per poder tenir un final de curs prou digne dins les circumstàncies.

Durant els mesos de juny i juliol el centre continuarà obert per a dur a terme tasques de gestió i administració.

El centre continua obert

Recordeu que els alumnes i les famílies podeu accedir al centre amb cita prèvia, fins al 19 de juny, de 9h a 13:30h.

La rebuda és a la porta d’entrada; cal que rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic i lliurar la declaració responsable.

Tasques per als alumnes

Aquesta setmana es mantenen els horaris de connexió de les darreres setmanes. Només caldrà que es connectin els alumnes que tinguin la matèria suspesa i vulguin resoldre dubtes, i quan se’ls convoquin per tutories.

Als alumnes que ja ho tenen tot aprovat se’ls ofereixen un seguit d’activitats NO obligatòries.

Calendari final de Juny

Us recordem el calendari previst de juny:

A l’ESO

• Durant la setmana del 15 al 19 es faran classes de recuperació telemàtiques (en línia) en l’horari de classes que tenim ara. Pels alumnes que ho tinguin tot aprovat se’ls prepararan propostes per poder treballar: acadèmiques i lúdiques.

• El dia 16 us farem arribar les qualificacions finals de curs via correu electrònic.

• Els dies 22 i 23 es faran les recuperacions. Ja us enviarem els horaris, seran proves telemàtiques.

• El dia 29 s’enviaran les notes finals pels alumnes que han fet les recuperacions.

Al Batxillerat

• El dia 10 es farà l’entrega de notes de la 3a avaluació, via correu electrònic.

• Els dies 15, 16 i 17 es faran les recuperacions de la 3a avaluació telemàtica (en línia).

• El dia 22 s’enviaran les notes finals.

• Al setembre (estem pendents d’establir el calendari 2020-21) es faran les proves extraordinàries de recuperació de les matèries suspeses.