L’alumnat de 2n estem aprenent les taules de multiplicar, en teníem moltes ganes i no ens està costant tant com ens pensàvem!
Vam començar per les taules més fàcils com la del 0, la de l’1 i la del 10, vam seguir amb la del 2 i la del 5, seguidament la del 3 i la del 4. Ara ja només ens queda la del 6 perquè les altres les estudiarem a 3r.
Cada vegada que fem una taula nova la pintem d’un color diferent i quan ja ens la saben perfectament, la Gemma ens posa un fil del mateix color a un clauer que ens va regalar. Cada un de nosaltres portem penjat el clauer a l’estoig, la motxilla o fins i tot a la funda de les ulleres. Al principi hi teníem pocs fils, però mireu que bonics que estan ara els nostres clauers de les taules de multiplicar!

