Teatre amb Paloma Palenciano “No sólo duelen los golpes”

Dijous dia 26 els nostres alumnes de 3r d’ESO van tenir la possibilitat d’assistir, gràcies a @jovesegria i a @ccsegria, al monòleg ‘No solo duelen los golpes’ de @pamelapalenciano.
A través de l’obra teatral l’actriu explica la seva vivència personal durant la seva primera relació de parella, que es va tornar violenta i que va durar 6 anys.
Després d’una representació carregada d’emoció es va obrir un torn de paraula per preguntar i comentar tot allò que va sorgir de l’alumnat després de viure aquesta actuació.