Visitem Iesso i Tarraco amb l’alumnat de Clàssiques

Un any més, l’alumnat de llatí de 4t d’ESO del nostre centre s’ha trobat a Iesso, l’actual Guissona, amb altres alumnes de llatí de la resta d’instituts de la província de Lleida.

Sortida a Guissona

El motiu ha estat la celebració del VIII Congressvs Discipvlorum Lingvae Latinae, organitzat per l’ICE de Clàssiques de la UdL i el Museu de Guissona. Al matí, tot l’alumnat ha realitzat una gimcana i diversos tallers. A la tarda, han assistit a una representació teatral d’unes converses quotidianes de l’antiga Iesso. Com cada any, ha estat una jornada de convivència molt profitosa pel nostre alumnat.

Podeu veure la resta de fotos de la jornada en aquest àlbum.

D’altra banda, l’alumnat de 3r d’ESO de Cultura Clàssica i de Llengua i cultura llatines de batxillerat van assistir la setmana passada a la representació teatral de la Mostel·lària de Plaute a Tarragona.

Visita a Tarraco

A més, van fer una passejada per visitar els vestigis d’aquesta antiga ciutat romana, Tàrraco.

Si voleu veure imatges de la visita a Tarragona, podeu fer-ho aquí.