Acreditació amb el “Sello Europeo de las Lenguas”

Estem de celebració! el nostre centre ha estat acreditat amb el “Sello Europeo de las Lenguas“, un guardó concedit per la Comissió Europea per destacar les prioritats europees en l’àrea del plurilingüisme i l’ensenyament de les llengües, premiant els projectes més innovadors sobre ensenyament i aprenentatge de llengües.

Aquest reconeixement ha estat atorgat pel treball realitzat en el projecte Erasmus+ treballat els anys 2021-2022 amb referència 2021-1-ES01-KA121-SCH-000008760.

Ana Novoa, coordinadora d’internacionalització de l’Institut Joan Solà en va fer difusió al nostre alumnat de 3r ESO.

En aquest projecte vam fer un projecte eTwinning anomenat Roads to History amb intercanvis reals i virtuals amb Vicco von Bülow Gymnasium (Stahnsdorf, Alemanya), Panevėžys Mykolas Karka Basic School (Panevėžys, Lituània), i SMS Leonardo da Vinci e Orazio Nucula (Terni, Itàlia), i també va incloure formacions del nostre professorat en llengua estrangera i innovació educativa.

En aquest llibre digital hi trobareu un resum del nostre Roads to History. I aquest n’és el pòster divulgatiu