Portes obertes ESO 2024

S’atansen les dates de la preinscripció a l’ESO i per això hem previst una Jornada de Portes Obertes amb la finalitat que l’alumnat i les famílies pugueu conèixer el nostre centre.

La data de la Jornada de Portes Obertes per a l’ESO és el proper 7 de març.

En el moment que coneguem el calendari de preinscripció del Batxillerat, us oferirem la corresponent jornada per aquesta etapa educativa.

L’alumnat de 6è de les escoles adscrites ens visitarà durant la tarda acompanyat per l’alumnat de 1r d’ESO que els farà una visita guiada pel centre.

A les 19:00h rebrem les famílies.  Us demanem que us inscriviu en el següent formulari.

En una primera part ens trobarem al gimnàs del centre on us explicarem el projecte educatiu i la línia pedagògica del nostre centre i a continuació podreu visitar els diferents espais per a conèixer detalls dels diferents aspectes de funcionament.

Us deixem un vídeo elaborat per l’alumnat de Cultura Audiovisual de Batxillerat del curs 2022-2023 perquè ens pugueu conèixer mentre esperem el dia 7 en què ens puguem veure personalment.