Hem fet la VII Marxa Sostenible i Solidària!

Per donar la benvinguda a la primavera, aquest 22 de març hem fet la nostra VII Marxa de l’INS Joan Solà, on hem participat tot l’alumnat i professorat de l’Institut, i també els grups de 6è de l’Escola La Creu i de L’Escola La Rosella (els grups de futurs companys i companyes!). Hem fet un itinerari d’uns 10 km al voltant dels termes municipals de Torrefarrera i Rosselló. Amb els grups de l’Escola la Creu ens hem trobat a l’espai natural de l’Alzinar, i amb el grup de l’Escola La Rosella ens hem trobat entre la Sèquia del Secà (ramal del canal de Piñana) i el camí d’Alpicat. En aquest web hi teniu tota la informació. Es tracta d’una activitat important dins el nostre projecte d’escola verda.

Ha estat una jornada on hem pogut gaudir del paisatge de la primavera, passant una estona distesa, fent activitat física i sense generar residus, ja que els avituallaments, amb fruita i begudes amb sillons i porrons, i garrafes per omplir els recipients que portava l’alumnat, no van causar brossa d’envasos d’un sol ús.

Els grans objectius de la Marxa han estat sempre destacar el valor ecològic dels espais que envolten Torrefarrera i Rosselló  i la necessitat de preservar-los, així com conscienciar de la necessitat de reducció de residus i favorir les relacions entre la comunitat educativa del Joan Solà i centres adscrits.

Volem agrair la col·laboració a les entitats que ens han ajudat, als Ajuntaments de Torrefarrera i Rosselló en la seguretat de la Marxa, i en els avituallaments a PlusFresc, Cooperativa de Torrefarrera i Agrofruto. Podeu trobar més imatges de la VII Marxa en aquest enllaç.

L’any que ve hi tornem!

1. Guillermo Mesalles

Un día saludable. Una organització extraordinària. Un clima fantàstic. Una companyia molt agradable!!!!