Rebuda d’alumnes de Legé (intercanvi d’ampliació)

La setmana del 14 al 19 d’abril hem rebut la visita de l’equip d’alumnes de Legé (França), als quals ja  vam visitar el proppassat mes de març. Durant la seva estada al nostre centre, les parelles d’intercanvi han pogut gaudir de visites a Tarragona (Visita guiada a laTarraco Romana, i visita a Pont del Diable, Platja del Miracle), Barcelona (Visita a Park Güell, visita guiada al Recinte Modernista de Sant Pau, caminada per Sagrada Família, Gràcia i Portal de l’Àngel), Lleida (Visita guiada a Catedral de l’aigua, activitats a la Seu Vella i Carrer Major) i Torrefarrera (activitats a Street Art, Alzinar). Agraïm a l’Ajuntament la seva recepció a la Sala de Plens.

Una setmana plena d’activitats, que va tancar-se amb un extraordinari sopar amb productes aportats per les famílies d’acollida, a les quals volem agrair el seu esforç per donar una acollida tan fantàstica a l’alumnat estranger.

També volem destacar l’excel·lent actitud del grup d’alumnes de l’Institut Joan Solà en tots els moments de l’intercanvi.

Aquí hi teniu un àlbum amb algunes imatges per recordar les activitats.