L’alumnat de Batxillerat inicia un diari fotogràfic

Els alumnes de la matèria Comunicació Audiovisual, de 1r de Batxillerat, duran a terme un projecte fotogràfic que servirà per il·lustrar l’entorn personal per tal de reflectir les emocions en els actes quotidians. El projecte busca que els alumnes recullin amb les seues fotografies allò que els commou i que en prenguin consciència a través de l’acte de fotografiar experiències del seu dia a dia.

Diari fotogràfic a 1r de batxillerat

El diari fotogràfic s’ha iniciat amb diverses instantànies del seu entorn més immediat, l’institut i els voltants. I s’ha plantejat com un joc per captar la seva experiència de manera espontània i completament intuïtiva.

Si vols veure els diferents vídeos que han elaborats els alumnes amb les seves fotografies, fes clic als següents enllaços.

Vídeo 1. Vídeo 2. Vídeo 3. Vídeo 4. Vídeo 5. Vídeo 6. Vídeo 7. Vídeo 8Vídeo 9Vídeo 10.