Una introducció a la indústria petroquímica
El passat 27 de febrer, els alumnes de 3r d’ESO van assistir al taller “La indústria petroquímica de Tarragona” que es va dur a terme al Camp d’aprenentatge de la ciutat de Tarragona. El taller va començar amb les explicacions del monitor sobre el procés d’elaboració del petroli: extracció a les plataformes petrolíferes, transport a través del pantalà fins a la refineria i posterior transformació, per destil·lació atmosfèrica i de buit, per tal d’obtenir els diferents compostos… Llegeix més»


Comentaris recents