L’alumnat de 1r de Bat visita el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya

L’alumnat de 1r de Batxillerat va visitar el passat dimecres el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (Terrassa). La sortida, organitzada com una activitat de la matèria comuna de Ciències per al Món Contemporani, va permetre aprofundir en alguns dels continguts treballats a classe sobre els grans invents que ha creat l’ésser humà al llarg de la seva existència. L’excursió és la cirereta d’aquest treball d’aula.

La visita guiada va recórrer l’exposició temporal “Perill! Salvats per la tecnologia”, que mostra com la tecnologia ens pot ajudar en la prevenció de riscos, accidents i desastres. Va ser una experiència molt pràctica, ja que l’alumnat va tenir l’oportunitat de viure terratrèmols, patir un accident de cotxe i fins i tot provocar inundacions. També vam tenir temps de visitar algunes seccions de l’exposició permanent del museu. Ens van agradar especialment les màquines simples, recreades a gran escala per a poder verificar el seu gran potencial tot aixecant sacs de 30kg sense esforç. Va ser una experiència molt recomanable ja que no pot recrear-se a l’interior d’una aula.