Premis concurs decoració de portes

Avui 21 de desembre hem fet diverses activitats de tancament de trimestre: amic invisible, entrega de notes, xocolatada (cortesia de l’AMPA), tornejos esportius…

Així mateix,hem entregat els premis dels tornejos i també del 5è concurs de targeta de Nadal i de decoració de portes. A la tornada de vacances els grups guanyadors podran gaudir d’un esmorzar a la tutoria.

Les portes guanyadores han estat:

Concurs de portes de Nadal

Durant aquests últims dies, tot l’alumnat del centre, ha decorat les portes de les seves aules amb motius nadalencs.

El jurat ho tindrà molt difícil, per triar les classes guanyadores de cada nivell! El dia 21 de desembre sabrem el resultat.

Podeu veure les diferents portes al següent enllaç:

Xerrada sobre drogues, 4t ESO

Avui els alumnes de 4t, a les tutories, han tingut una xerrada preventiva sobre els efectes de les drogues.

Especialment s’han comentat les conseqüències a nivell neurològic i com els pot afectar a l’hora d’estudiar, concentrar-se i en qualsevol aspecte la seva vida diària.

Resultat votacions Consell Escolar 2018

Renovació dels membres del consell escolar: Convocatòria del 5 de novembre al 30 de novembre de 2018

RESULTATS DE LES VOTACIONS

Us comuniquem que els resultats de les votacions per la renovació dels membres del consell escolar. ha estat la següent:

Sector pares, mares i tutors legals dels alumnes

• Núria Álamo López
  • Maite Narváez Seixa