Nom de l'autor: inssalvadorsunyer

SalTalent

El dijous 11 de febrer l’alumnat de l’Institut Salvador Sunyer va dur a terme al teatre de Salt la ‘1a EDICIÓ de SalTalent‘. Es tracta d’un projecte interdisciplinari a tall de concurs, on van intervenir les matèries de visual i plàstica, música i educació física. El concurs consistia en la creació i representació de coreografies

SalTalent Llegeix més »

FEM FÒSSILS!

L’alumnat de l’optativa de bilogia de 4rt ESO, treballant amb les diferents eres i edats de la Terra i de com els fóssils han ajudat a reconstruir la història del nostre planeta, han treballat al laboratori tot intentant reproduir com es van fer diferents tipus de fóssils. Aquest va ser el resultat!

FEM FÒSSILS! Llegeix més »

EN 3, 2, 1… DISSECCIONEM

L’alumnat de 3r d’ESO ha estat treballant al llarg dels primers mesos del curs al laboratori de biologia i geologia treballant les disseccions. Entre tots i totes hem après com som per dins i com funcionem i la importància dels nostres òrgans i aparells, i hem pogut deduir el per què de com són les

EN 3, 2, 1… DISSECCIONEM Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut