JORNADA DE L’ESPORT FEMENÍ

El passat 24 de febrer, l’alumnat de 2n d’ESO va participar en la xerrada d’esport femení a càrrec del Consell Esportiu del Gironès.
L’Olga Praderas, dinamitzadora de la xerrada, va exposar la importància sobre visualitzar la figura femenina a l’esport.
Va ser un interessant espai de debat i reflexió on l’alumnat va poder donar la seva opinió i ser conscient sobre el tema.
Arrel d’aquesta xerrada, a mitjans de juny l’alumnat podrà participar en la jornada d’esport femení que es realitza al centre de Girona.