SalTalent

El dijous 11 de febrer l’alumnat de l’Institut Salvador Sunyer va dur a terme al teatre de Salt la ‘1a EDICIÓ de SalTalent‘.
Es tracta d’un projecte interdisciplinari a tall de concurs, on van intervenir les matèries de visual i plàstica, música i educació física. El concurs consistia en la creació i representació de coreografies relacionades amb l’expressió corporal i l’expressió artística.

Cada curs tenia una temàtica diferent:

1r ESO: Èpoques de la història.

2n ESO: Aeròbic.

3r ESO: Body percussion.

4t ESO: Els països.

Va ser una experiència enriquidora on l’alumnat va poder exhibir el treball realitzar durant diverses setmanes a les diferents matèries.
En nom del departament d’expressió volem donar les gràcies al claustre per la seva implicació, a les entitats col·laboradores, als tècnics de so i les coreògrafes que van guiar l’alumnat en el seu procés creatiu.
A més, volem felicitar a tot l’alumnat per la seva participació i entrega.

Al següent enllaç podreu trobar els guanyadors.

Felicitats als guanyadors i enhorabona a tots/es els/les participants.