SALT S’ENDINSA EN FOMENTAR EL RECICLATGE
Salt s’endinsa en fomentar el reciclatge: Cada divendres, fins al 26 de març, al Mercat hi haurà un dispensador en el qual es podran dipositar els envasos i per cada envàs s’obtindrà un val de descompte de cinc cèntims amb un màxim de quinze envasos per persona i dia.” Campanya per fomentar el reciclatge d’envasos […]
SALT S’ENDINSA EN FOMENTAR EL RECICLATGE Llegeix més »



