Dijous passat, aprofitant el dia de sortides pedagògiques de l’institut, l’alumnat de 2n de Grau Bàsic i de Cicle Superior vam anar a Barcelona.
Primer de tot, l’Ivan Pérez i l’Enric Piera, exalumnes de cicles formatius del Rocagrossa, ens han acompanyat a conèixer l’INEFC de Barcelona. Hem pogut veure les classes, les instal·lacions esportives i hem conegut el pla d’estudis que presenta la universitat. En el cas dels de Grau Bàsic, en Francesc s’ha centrat especialment en ensenyar-nos el manteniment de l’edifici i a resoldre tots els dubtes.
A més, hem aprofitat per visitar l’Estadi Olímpic Lluís Companys i hem acabat el dia al Museu Olímpic i de l’Esport, centrat en la història i la participació als Jocs Olímpics.
Aquí podeu veure més fotos d’aquest dia tan complet!


