“Rocanomia-Veus de batxillerat” un nou pòdcast del Rocagrossa

Rocanomia

A Batxillerat, parlem de diners (i de la vida) sense embuts!

A Rocanomia: Veus de Batxillerat, els alumnes de 1r de Batxillerat hem decidit fer allò que molta gent evita: parlar de diners.
Però tranquils, no és cap classe d’economia avorrida! És un pòdcast fet per joves, amb idees reals, debats interessants i alguna confessió inesperada sobre com gestionem (o malgastem) els nostres primers euros.

En el primer episodi, “Com administrar la paga o el primer sou?”, els alumnes reflexionen sobre què fem quan, per fi, tenim diners propis. Els estalviem com bons futurs inversors? O desapareixen misteriosament en forma de sortides, roba i entrepans gegants del pati?

El programa combina debat, experiències personals, microentrevistes divertides i dades reals per donar arguments de pes (i algun somriure) a cada opinió. Perquè sí, l’economia també pot ser entretinguda quan es parla des del que vivim cada dia.

Per als pròxims capítols, seran els mateixos alumnes —i tota la comunitat educativa— qui decidiran els temes mitjançant aquest formulari de votació.

Entre les opcions hi trobem de tot:

🏠 Habitatge i vida independent
💰 Estalvi i independència econòmica
💼 Treball i primera nòmina
📲 Tecnologia i diners
🤖 Futur laboral i intel·ligència artificial
😬 Consum i pressió social
…i moltes més!

Rocanomia: Veus de Batxillerat és molt més que un pòdcast: és una finestra oberta al que pensen, viuen i debaten els joves sobre el món que els envolta. I sí, parlar de diners pot ser més interessant del que sembla!

Escolta’ns a Spotify i anima’t a seguir-los!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>