Estades lingüístiques a Galícia: una experiència per recordar

Aquest curs hem tingut l’oportunitat de participar en unes estades lingüístiques al Centro de Inmersión Lingüística d’Os Peares, situat a la Ribeira Sacra, una zona emblemàtica que s’estén entre les províncies de Lugo i Ourense, a Galícia.

Hem participat en un programa intensiu d’immersió en anglès sota el tema “English Speaking World”. Vam ser dividits en equips, cadascun amb el nom d’un país de parla anglesa, i vam haver de preparar una presentació sobre aquell país, amb informació sobre la seva història, geografia, tradicions i gastronomia. Una manera divertida i participativa d’aprendre!

A més de les activitats acadèmiques, també vam gaudir d’un munt d’activitats lúdiques que ens van permetre conèixer-nos millor i posar en pràctica l’anglès d’una manera diferent. Vam fer un curtmetratge, un “fashion show”, vam construir una casa, vam jugar, cantar al karaoke, veure pel·lícules a la “movie night” i ballar a la discoteca.

Una de les millors parts de l’experiència va ser conviure i treballar conjuntament amb l’alumnat d’un altre institut de Cantàbria. Ens vam fer molt amics, fins al punt que ja estem planejant retrobar-nos aquest estiu a Lloret!

Aquí podeu veure més imatges.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>