Escrit informatiu

Benvolgudes famílies,

desitgem que el cap de setmana hagi estat molt enriquidor i ple d’experiències positives amb les vostres famílies. Preneu-vos en calma la situació, ja que sembla que serà més llarga del que ens agradaria. Feu cas de totes les instruccions que ens donen les autoritats sanitàries i sobretot protegiu molt a les persones grans o amb problemes de salut.

De moment i fins que no arribin instruccions del Departament d’Educació, no s’enviarà feina per avançar matèria, doncs suposaria un greuge que vulnera la igualtat de l’alumnat que no disposa dels recursos (tal i com va informar el conseller) i més tenint en compte que les biblioteques o altres espais amb internet es mantenen tancats. Com té pinta que la situació s’allargarà, segurament les autoritats prendran mesures al respecte amb orientacions de com fer-ho o potser hi haurà modificació de calendaris escolars. Esperarem, ara mateix tot és una incògnita.

Sí que l’alumnat ha d’anar acabant totes aquelles feines que tenen pendents. També poden repassar, poden passar apunts a net. També el professorat és possible que enviï a l’alumnat recomanacions de tasques a fer com lectures, exercicis de repàs o recomanacions de plataformes amb exercicis.

Qualsevol novetat que ens arribi de les autoritats educatives l’anirem comunicant puntualment.

Per altra banda el professorat de cicles ha començat a preparar algunes rutines d’entrenament per poder fer a casa en família. Les penjarem a les xarxes socials  #coronagrossa

Aquí teniu la primera del professor Nahum Espelt:

Seguirem en contacte. Ànims i una abraçada!!!

Direcció Institut Rocagrossa