Vaga 29 de novembre: INFORMACIÓ

A L’ATENCIÓ DE LA COMUNITAT EDUCATIVA.

Dijous 29  de novembre hi ha una convocatòria de vaga general en l’àmbit de l’ensenyament  per part de les organitzacions sindicals USTEC-STES, ASPEPC-SPS i  CGT. Davant les previsions de participació per part del professorat, el centre  haurà d’atendre  l’alumnat que hi assisteixi.

Tenint en compte que la majoria dels alumnes que tenen autorització per fer vaga  són menors d’edat i, per tant, que la responsabilitat final és dels pares, són els pares els qui han de signar i autoritzar la vaga dels alumnes. Per fer-ho, cal entregar el document de justificació de faltes al tutor/a corresponent indicant com a motiu el suport a la vaga.

Cal que deixem molt clar que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret a secundar la vaga i per tant, en queda totalment exclòs.