Empuriabrava, els de cicles hi volen tornar!

MIREU MÉS FOTOS

El dilluns, dimarts i dimecres, 7, 8 i 9 de maig els alumnes de segon d’AAFE van anar a Empuriabrava a fer la segona part del crèdit lliure (la primera va ser a la neu).

Hi van fer diferents activitats per a aprendre a navegar amb caiac, catamarà, windsurf, raquero, etc., i també activitats més lúdiques com fer volar estels, aprendre a fer nusos mariners, construcció de barques, acroesport sobre taules de sup, supXL, etc.

Va fer molt bon temps, s’ho van passar molt bé i van aprendre molt. Tots amb ganes de repetir! Una de les últimes activitats pels alumnes que aquest any acaben el cicle.