EL Rocagrossa, un bon amfitrió de la trobada de danses

IMG-20170428-WA0008 (1)

Mireu els vídeos

Mireu més fotos

Dijous, 27 d’abril es va fer la trobada de danses al pavelló del Molí de Lloret de Mar. Per coordinar una tasca com aquesta es va disposar de la col·laboració dels alumnes de Grau Superior. Més de 300 alumnes dels instituts Mediterrània  de Castelldefels, Esteve Albertí de Sant Vicenç de Montalt, Manolo Hugué de Caldes de Montbúí, l’institut Sant Pol de Mar i l’institut Rocagrossa es van aplegar per ballar danses com xampanya, el cercle circassià, 2 steps i els balls típics o assajats per cada institut. Molt elegant i encertat va ser el ball del nostre institut. Carme Pérez per aquesta ocasió va escollir el vals espanyol,  un ball molt antic que es ballava a les grans Corts reials de l’Època Medieval.