Trobada Padrins Fillols – 4t d’ESO/1r d’ESO

Aquesta trobada és la 3a que hem fet aquest curs entre els alumnes de 1r i els de 4t d’ESO. La idea és que cada fillol (alumnes nous de 1r ‘ESO) tingui un padrí de 4t d’ESO, un alumne com a referent que el pugui acompanyar durant el primer curs en la seva adaptació a l’Institut.
Aquesta tercera trobada la vam celebrar el divendres dia 8 de juny a l’hora de Tutoria, de manera que tots els primers i quarts van anar al pati. Els alumnes estan aparellats per agrupacions així els de 4tA són padrins dels de 1r A, 4B són padrins de 1rB , 4tC del 1rC, 4tD del 1rD i 4t E del 1r E. Cada padrí havia de buscar el seu fillol (les parelles padrins-fillols ja estaven fetes des de principi de curs) i després d’uns minuts d’intercanvi d’experiències sobre l’adaptació a l’Institut vam començar una sèrie de jocs en les que havíen de competir padrí i fillol.
Els/les tutor/es de1rA i 4tA organitzaven el joc de matar amb la pilota.
Els/les del 1rB i 4tB el joc del mocador
Els/les del 1rC i 4tC el joc de les curses de carretilles
Els/ les del 1rD i 4tD el joc de transportar un globus aguantat pel front entre padrí i fillol fins un cubell
Els/les del 1rE i 4tE el joc de fer una cursa transportant en culleres agafades amb la boca una pilota de golf.
Els alumnes van anar rodant per passar per totes les proves durant una hora i van gaudir d’una estona divertida en aquesta última trobada de Padrins i Fillols del curs escolar.