4t A d’ESO rep el diploma pel Servei Comunitari a Palau-solità

L’alumnat de 4t A d’ESO ha rebut el reconeixement de la corporació municipal i del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya amb motiu de la seva participació en el projecte de Servei Comunitari realitzat durant aquest curs escolar. Durant les hores de convivència amb els avis i àvies de Residencial Palau, els alumnes han après moltes coses que no sabien. “Nascuts en plena era digital, ens ha semblat molt interessant conèixer històries viscudes en èpoques tan diferents a l’actual, sempre amb un somriure als llavis. També hem vist la tasca dels cuidadors que s’ocupen cada dia de les activitats més bàsiques de les persones grans, escoltar-les i comprendre-les”, va manifestar l’alumna Maria Jurado, en representació de 4t A.

L’acte de reconeixement inclogué parlaments de les autoritats i el lliurement d’un diploma per alumne, el dijous 17 de maig a la masia de Can Cortès, amb la presència de l’alcaldesa de Palau-solità i Plegamans, Teresa Padrós, la regidora d’Educació i Sanitat, Carme Cabeza, l’inspector del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, Josep Vallcorba, i la directora de l’Institut Ramon Casas i Carbó, Maria Àngels Alié. Un grup d’alumnes de 3r d’ESO de l’Escola Marinada també va rebre aquest reconeixement per la seva tasca al centre ‘Els meus avis’ i a Càritas i al Banc d’Aliments. El curs vinent ens espera més voluntariat a Palau-solità i Plegamans.

IMG_20180518_081153 (2)