ESCALFANT MOTORS PER LA GIMCAMÀTICA 2018! Degut a les inclemències del temps, la Gimcamàtica 2018 queda ajornada pel proper dimarts 29

ESCALFANT MOTORS PER LA GIMCAMÀTICA 2018!
Degut a les inclemències del temps, la Gimcamàtica 2018 queda  ajornada pel proper dimarts 29
L’horari previst serà el mateix, de 10 a 12h, però canvia el lloc,  serà a la pista coberta, al costat del pavelló.

Us informen que el proper Dimarts 22 de Maig celebrem el Dia escolar de les Matemàtiques amb una gran festa: La Gimcamàtica.

La Gimcamàtica és una gimcama de matemàtiques on hi participen tots els alumnes del nostre municipi, alumnes de 6è de totes les escoles i alumnes de 1r ESO dels Instituts. En total mes de 400 alumnes. Durant l’activitat tots els participants i resolen problemes i enigmes matemàtics a mode d’una gran fira de les matemàtiques al carrer.

L’horari serà de 10 a 12h a la Plaça de la Porxada. Si teniu lliure esteu convidats a passar i gaudir d’una jornada matemàtica!!

Els alumnes de 1r eso sortiran del centre a les 9.30h i arribaran a les 12.30h.

Aquest any, totes les proves realitzades pels alumnes estan relacionades amb el tema de la Música. Es per aquest motiu que uns alumnes de 4t d’ESO  faran un concert en directe per amenitzar la festa.

L’alumnat de 1r d’ESO ha estat aquests darrers dies ultimant els detalls de les proves que presentaran a la Gimcamàtica.

A les fotos l’alumnat de 1r E realitzant un simulacre entre els companys i companyes de classe a modo d’assaig general.

Us hi esperem!!!!