VISITA A MANGO. Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa.

El 25 d’abril els no​​stres alumnes del cicle formatiu, van visitar les instal·lacions dels grans magatzems de MANGO. La cadena catalana de moda, té la seva seu central a Palau-solità i Plegamans. En la primera part de la visita, vam visitar els grans magatzems que Mango té a Parets del Vallès. Posteriorment ens vam dirigir a la central de disseny EL HANGAR, que Mango té a Palau-solità i Plegamans. Abans de començar la visita, Mango va convidar a alumnes i professors a esmorzar.

Tot el professorat acompanyant voldríem agrair als nostres alumnes el seu interès i la il·lusió mostrada, així com a Mango per fer possible aquesta sortida.