Comença el treball per projectes

Aquest curs escolar els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’Institut Ramon Casas i Carbó han començat a treballar per projectes. La franja destinada a aplicar els projectes ha estat la de les assignatures optatives, que tenen una durada trimestral. D’aquesta manera, els alumnes d’aquests cursos podran gaudir d’un total de tres projectes durant tot el curs escolar. Els projectes en actiu són els següents:
1r d’ESO: La màquina del temps, Emociona’t i Conqueridors de llibres.
2n d’ESO: La màquina del temps, Emociona’t i Reciclajoc.
El treball per projectes està considerat una eina clau per treballar des del punt de vista competencial. En tots els projectes dissenyats, els alumnes treballaran aspectes dels diferents camps de coneixement d’una manera transversal i amb un enfocament globalitzador. A més, tindran una especial importància el treball cooperatiu, l’increment de l’autonomia dels alumnes i la realització de d’activitats pràctiques.