Visita al Parlament de Catalunya

El passat 19 de març els alumnes de 1r del cicle formatiu de Gestió Administrativa visitaren la seu del parlament més antic del món, el Parlament de Catalunya, situat al parc de la Ciutadella de Barcelona. El guia els acompanyà pels espais més emblemàtics del Palau, començant per l’hemicicle on explicà els ets i uts de la sala parlamentaria; la disposició dels diputats i dels grups polítics, de la mesa del parlament, els descobrí la història de l’edifici i explicà les funcions del Parlament i la tasca que desenvolupen els 135 diputats que representen el poble de Catalunya.

Els alumnes passejaren per les diferents sales dels passos perduts, el Saló dels Canelobres i l’escala d’honor, on finalment es varen fer una fotografia que veureu a continuació.

Tot el professorat acompanyant volem agrair als nostres alumnes el seu interès i la il·lusió mostrada en aquesta sortida.