Dimarts 17 de juny els nostres alumnes de 1r d’ESO van gaudir d’un matí completament diferent i ple d’activitats que els van permetre desconnectar de la rutina i compartir moments genials amb els seus companys. Va ser una jornada dissenyada per fomentar la companyonia, la creativitat i el benestar.
Vam començar el matí a la Biblioteca Municipal l’Alzina, on la tranquil·litat de l’espai es va omplir de rialles i concentració amb una sessió de jocs de taula. Des de clàssics estratègics fins a jocs més dinàmics, l’alumnat va demostrar les seves habilitats i va gaudir d’una estona de diversió intel·ligent.
Després, vam fer una pausa per reposar energies amb un esmorzar saludable al parc, aprofitant el bon temps per gaudir de l’aire lliure. I com no podia ser d’una altra manera, el parc es va convertir en el nostre particular pati de jocs, amb activitats que van treure el costat més juganer de tots.
La tarda va portar un ventall d’opcions per a tots els gustos. Els més creatius van poder dissenyar les seves pròpies polseres, donant renda solta a la seva imaginació amb colors i materials. Per als que buscaven relaxació i equilibri, vam oferir una sessió de ioga que va ajudar a desconnectar i connectar amb un mateix. I per posar el colofó final a un matí ple d’energia, vam acabar cantant i ballant amb un divertidíssim Just Dance que va fer que ningú es quedés assegut!
Sens dubte, va ser una jornada fantàstica que ens recorda la importància de combinar l’aprenentatge amb moments de lleure i diversió. Estem molt orgullosos de veure com els nostres alumnes gaudeixen, aprenen i creixen junts!






