Teatre en anglès per reflexionar sobre l’actualitat al Regne Unit

El 31 de gener els grups de 2n, 3r i 4t d’ESO i 1r de batxillerat van poder veure una obra de teatre anomenada “The End of the Beginning”, que va representar la companyia Moving On a la SUM de l’Institut. Va ser una obra que tractava amb ironia i humor el tema de la immigració i les injustícies que de vegades ens trobem a les fronteres i que fa pensar els alumnes en el futur d’Europa tenint en compte què suposa la sortida del Regne Unit de la Unió Europea, l’anomenat Brexit. Els alumnes van gaudir moltíssim i van poder ser també protagonistes al llarg de l’obra.

“What we call the beginning is often the end, and to make an end is to make a beginning. The end is where we start from” – T.S.Eliot (Anglo-American Poet)