Taller sobre l’Holocaust a 4t d’ESO

El passat dimarts 28 de març, l’alumnat de 4t d’ESO va realitzar un taller a la biblioteca sobre la temàtica de l’Holocaust.

Aquesta activitat la va conduir un membre de l’associació Amical de Mauthausen i consistia en el visionat de fragments de pel.lícules relacionades amb l’Holocaust jueu durant la II Guerra Mundial i també de la deportació d’exiliats republicans de la Guerra Civil al camp de concentració de Mauthausen.

Entre cada fragment de pel.lícula, es feia un feedback amb els alumnes de les característiques més importants de tot aquest procés.

El taller va ser molt profitós i adequat al temari que estan estudiant els alumnes de 4t d’ESO a Ciències Socials.