Sortida al teatre Poliorama

El dia 29 de març els alumnes de 1r i 2n de batxillerat humanístic han realitzat una sortida al teatre Poliorama de Barcelona. Després d’haver llegit i treballat l’obra teatral l’Alegria que Passa de Santiago Rusiñol vam poder gaudir d’una adaptació feta per la CIA Dagoll Dagom.

Dagoll Dagom presenta el que serà l’últim espectacle de creació de la seva trajectòria. La companyia torna a portar un clàssic de la literatura catalana a la contemporaneïtat a través de la dansa, la música i el teatre. Una bona mostra “d’art total”.

L’alegria que passa de Santiago Rusiñol va ser estrenada al Teatre Romea l’any 1898 i fou un referent per a moltes companyies del territori, esdevenint un dels espectacles més representats de l’època.
L’espectacle va captivar tots els adolescents que omplien la sala. Els nostres alumnes el van valorar de genial. Per aquest motiu, si teniu intenció d’aprofitar aquests dies per anar al teatre, us la recomanem de debò.

Salut i Teatre!