Segona trobada de Padrins i Fillols

Els divendres 29 de març i 5 abril vam celebrar la segona trobada entre els alumnes Padrins (3r ESO) i els seus Fillols (1r ESO). Els alumnes acompanyats del professorat i dirigits per l’Associació Desperta Espurnes van realitzar conjuntament uns pals de circ. Posteriorment aquests pals es posaran a la venda i els beneficis obtinguts es destinaran íntegrament a les dues entitats llatinoamericanes amb les que estan agermanats, les quals es dediquen al desenvolupament comunitari i a la protecció de menors.

Després d’haver-los confeccionat van anar a compartir un espai al pati tot posant en pràctica el funcionament dels pals.