Ràdio Palau entra dins d’una classe del Cicle Formatiu

En la primera edició de la temporada del magazine “El meu carrer” del 5 d’octubre, Ràdio Palau va voler entrar dins d’una classe de Cicle Formatiu a l’Institut Ramon Casas per interessar-se sobre l’augment de la demanda dels cicles formatius i si això s’havia notat a nivell local. De la mà del professor Jaume Carbonell i el grup d’alumnes de 1r del cicle, s’explica la situació general i alguns casos d’alumnes que han triat aquests estudis per reciclar-se o bé perquè no han pogut entrar al que realment volien, però es mostren satisfets d’estar cursant aquests estudis (a partir del minut 27′ de l’àudio).

A més a més, en aquest primer programa ens retrobem amb l’ex-alumne Brian Giner amb propostes sobre sèries inquietants. Tot acompanyat amb el darrer single de Kovitch, l’exvetllador del centre, “Hijos de Nadie” (a partir del minut 25′ de l’àudio).

Us convidem a escoltar tot el programa a través del següent enllaç: http://www.radiopalau.cat/pl5/radio-a-la-carta/id2905/mc-5-d-octubre-2021.htm