El taller “Internet segura de tu a tu” arriba a l’Institut

Des de l’optativa “Aquí Prou Bullying” de 3r d’ESO i la col·laboració dels Mossos d’Esquadra, el proper divendres 15 de novembre es portarà a terme el taller “Internet segura”.

Aquest programa consisteix a formar els alumnes de tercer d’ESO, passant sis vídeos de prevenció de possibles pederastes, assetjament sexual, de tots els perills que trobem avui dia per Internet… Després, els alumnes de primer veuran els vídeos i seran els alumnes de tercer qui els traspassarà tota la informació que han rebut ells: què vol dir cada vídeo i cada perill, si detecten alguna cosa semblant a qui poden avisar… És a dir, estan fent una formació als alumnes de tercer perquè després ells i elles puguin informar també als alumnes més petits i entre tots i totes crear una Internet més segura.

Fet per: Mariona Méndez, Ferran de la Cruz i Lucia Gimeno.