L’Associació Abaraca visita els alumnes de 2n d’ESO

El passat dimarts dia 1 d’octubre l’associació Abaraca va visitar els alumnes de 2n d’ESO en el marc de l’assignatura optativa “Another World is Possible”.

Abaraca és una associació sense ànim de lucre que té la seva seu a Barcelona però que treballa amb diferents poblats de Bafatà, a Guinea Bissau. Un dels seus responsables, el guineà Idrissa Fatti, va compartir amb els alumnes la història de la seva vida i la realitat de com es viu al seu país. Els alumnes es van mostrar molt interessats i van tenir l’oportunitat de plantejar-se les diferències entre Europa i Àfrica. També es va reflexionar sobre les migracions i els elements que les motiven, així com sobre les diferents maneres d’entendre el món.